6 050 Kč
5 000 Kč
bez DPH
Aplikace MAXI pokladny umožňuje evidenci docházky a výčetky platidel.
Vhodné pro provozy kde je potřeba evidovat docházku zaměstanaců a také evidovat výčetku platidel na uzávěrce pokladny.
Docházka zaměstanců tato funkce se aktivuje v Adminu pokladny a extra chráněna licenčním klíčem.
Docházka je určena jek pro zaměstance kteří pracují s pokladnou tak i pro další zaměstance kteří s pokladnou v práci nepřidou do styku.
Čili nejsou uvednení v seznamu uživatelů pokladny. pomocný personál, kuchaři, uklízečky a všichni ostatní zaměnstanaci provzovny.
Každý zaměstanace je v pokladně nastaven se svým jménem a heslem.
Pokladna umožňuje k evidenci docházky 3 základní možnosti evidence:
1- příchod
2- přerušení
3- odchod
Pokladna sama umožňuje hednotlivé varianty a jejich použití.
Pokud tedy je již zaměstnanc v práci dovolí pouze přerušení nebo odchod a obráceně.
Nastavit lze další typy přerušení jako je dovolená, návštěva lékaře, atd. Typy přerušení je možno nastavit podle Vašeho uvážení a není ani žádný limit pro počet těchto přerušení.
Pokladna umožňuje jednoduchou zprávu docházky za jednotlivé zaměstanace přímo na pokladně.
Tyto informace je možno přenášet do nadřazeného systému BACKEND ON-LINE.
Popřípadě exportovat do XLS k dalšímu firemnímu zpracování docházky.
Výčetka platidel: jedná se o funkci zprávy platidel pokladny. Je to kontrolní mechanizmus který se na pokladně zprovozní v Adminu pokladny.
Výčetka může mít X nastavitelných parvidel.
1- používání výčetky
2- vyžadovat výčetku před tvorbou finanční uzávěrky
3- tolerance pro výčetku - dolů (manko) je možno nastavit jaká tolerance je přípoustná (vyjádřeno v Kč)
4- tolerance pro výčetku - dolů (přebytek) je možno nastavit jaká tolerance je přípustná (vyjádřeno v Kč)
5- umístění tlačítka výčetky do postranního menu pokladny
6- udělat automaticky po úspěšné výčetce finanční uzávěrku pokladny.
Tyto informace je možno přenášet do nadřazeného systému BACKEND ON-LINE.
Popřípadě exportovat do XLS k dalšímu firemnímu zpracování.