O společnosti
Firma vznikla v roce 1990 a od začátku je její hlavní náplní servis a prodej registračních pokladen v celém regionu Východních Čech.
Naším krédem je rychlost, spolehlivost a dostupnost v kterékoliv době, a to i v sobotu, neděli a o svátcích. Naši technici jsou stále k dosažení na svých mobilních telefonech.
Věříme, že svojí solidností jsme přesvědčili dnes již přes 4 500 stálých zákazníků.
Na začátku roku 2002 se firma transformovala na společnost s.r.o.. V této době jsem převzal firmu od svého otce, který u nás i nadále působí. Naše firma sídlila v samém centru města Hradce Králové, což přispívalo ke spokojenosti našich zákazníků. V naší vzorkové prodejně jsme Vás rádi obsluhovali celých 12 let nepřetržitě od 7.30 do 17.00 hodin.
V roce 2003 jsme podstatně rozšířili sortiment vlastním dovozem dotykových terminálů a termotiskáren od taiwanské společnosti PARTNER TECH a čínské společnosti CITAQ. Pro prodej výrobků máme vybudovanou dealerskou síť po celé ČR.
V roce 2005 jsme získali certifikaci na MF jako servisní a prodejní středisko pro prodej a servis certifikovaných registračních pokladen.
Koncem roku 2006 jsme zakoupili vlastní prostory na Brněnské třídě v Hradci Králové, kde máme více prostoru pro prodejní plochu, kancelářské a skladovací prostory a vlastní parkoviště pro naše zákazníky bez poplatků za parkování a jiných omezení.
Zde sídlíme od 1. dubna 2007 a rádi Vás obsloužíme každý pracovní den od 8,00 do 17,00 hodin.
Díky moderním informačnímu systému FINTA jsme schopni realizovat daleko více projektů pro naše stávající i nově příchozí zákazníky. SW FINTA jako aplikační SW se dá použít od malinké provozovny až po velké provozy se vzdálenou správou přes internet. Přes SW FINTA můžeme prodávat v restauracích, obchodech, velkoobchodech, speciálních prodejnách masa a uzenin, ovoce a zelenina, cukrárny, tabáky, prodejny textilu a obuvi. Přes SW FINTA můžeme ubytovávat zákazníky na penzionech, prodávat vstupenky a být napojeni na turnikety a benzínové výdejní stojany. Vše může také řídit a zpracovávat nadřazený SW POHODA nebo ERP systém Centrála.
Novinkou v našem sortimentu jsou naše nové Minipokladny. Jedná se o plnohodnotnou náhradu za klasické registrační pokladny.Výhodou těchto Minipokladen velice kvalitní HW který si necháváme přímo u výrobce terminálů vyrábět a vlastní SW, který stále vylepšujeme a přidáváme nové funkce. Na tyto pokladny posktyujeme záruční dobu 36 měsíců.
Projekt MINI pokladny se postupem času transformoval a rozšířil o MAXI pokladny, restaurační MAXI pokladny, Váhové pokladní terminály a MAXI mobilní číšníky a také o KDS kuchyňský objednávkový systém.
Náš sortiment jsme rozšířili o kompletní nabídku profesionálních pokladních terminálu SUNMI.
Naše vize do budoucnosti je držet krok s novými technologiemi, nabízet zákazníkům stále lepší a kvalifikovanější služby, plně uspokojovat moderní trendy v oblasti obchodu a služeb.
Doufáme, že i s velice mladým týmem se nám povede uspokojit i nejnáročnější požadavky našich zákazníků.
Od září 2021 u nás začal působit i můj syn Ondra, který věřím že bude již třetí generací naší rodinné firmy.
Chtěl bych touto cestou také poděkovat všem našim zákazníkům za přízeň.
Vlastimil Halberštát ml. – jednatel společnosti